סוגים של שערים חשמליים

כל הסוגים של שערים חשמליים תחת קורת גג אחת

 

שערים חשמליים משרתים אותו במקומות רבים, הם מסייעים לנו להגן על מבנים פרטיים או ציבוריים, ברוב הפעמים כדי למנוע כניסה של אנשים לא רצויים או כניסה של רכבים זרים, ותפישת מקום החניה השמור לנו. יש סוגים ודגמים שונים של שערים חשמליים, כאשר לכל דגם יש עיצוב שונה ויתרונות שונים בהתאם לצרכי הלקוח.

ההבדל בין הסוגים השונים של שערים אוטומטיים הוא בעיצוב, בהתאמה ובשימושים הרצויים למרחבים ולפתחים השונים של הכניסות לנכס, ובאופן הפתיחה והסגירה שלהם. יש שערים הנפתחים באמצעות קוד שמוקש על קודן מספרים, יש הנפתחים באמצעות שלט רחוק, חיוג מהטלפון הנייד שמפעיל בקר סלולרי שמחובר לכרטיס האלקטרוני של המנוע, חיישן כביש,שימוש באפליקציה ועוד.

 

פתרונות איכותיים לכל סוגי השערים בארץ

 

צוות הטכנאים באלרון שערים צבר ידע וניסיון רב בתחום התיקונים וההתקנות של כל סוגי מערכות השערים החשמליים לבתים פרטיים, לעסקים, ולמוסדות ציבוריים.

הצוות מכיר את כל סוגי השערים והמנועים החשמליים, את היתרונות והחסרונות של כל שער, הוא ידע להמליץ לכם על השער ועל המנוע החשמלי המומלץ והאידיאלי ביותר עבורכם, הן בהתאם לצרכים הייחודיים, הן לפי דרישות התקן הרצוי וכמובן שגם בהתאם לתקציב שלכם.

 

סוגים נפוצים של שערים חשמליים לחניה

 שער חשמלי נגרר הוא שער המותקן על גבי מסילה עליונה או תחתונה, שער אשר בעת הפתיחה או הסגירה, הוא נגרר הצדה לאורך המסילה.

היתרון המרכזי של השער הנגרר הוא החיסכון במקום. הפעלת השער, בפתיחה או בסגירה, גוררת את השער לאורך המסילה בלבד ולא אל תוך המתחם או החוצה ממנו.

 שער כנף הוא שער חשמלי בעל צירים כמו של דלת רק הרבה יותר מסיביים בהתאם לגודלו ולמשקלו של השער, כאשר על כל ציר או מיסב מותקנת כנף הדומה לעיקרון הדלת. לעתים זהו שער חד כנף, שער בעל כנף אחת אשר נפתחת על הציר, כמו דלת ביתית סטנדרטית, ולעתים הוא יהיה בעל שתי כנפיים המורכבות על שני צירים בעלי מנועים נפרדים. שער כנף משמש בעיקר בבתים פרטיים או בבניינים ונפתח כלפי פנים או חוץ בהתאם לתנאי השטח ולדרישות הייחודיות של הדיירים.

שער קונזולי מרחף – הוא בעצם עובד לפי אותו העיקרון של שער נגרר-הזזה, אך שער קונזולי חשמלי פועל בטכניקה ייחודית. הוא אינו בא במגע עם מסילה הצמודה לקרקע , אלא נראה כאילו שהוא מרחף באוויר. השער הקונזולי או קורה קונזולית נתמך ונע באמצעות גלגלי פלדה מוסבים אשר מעוגנים בצורה מסיבית  ל-2 מבנים של קונסטרוקציות חזקות אשר תומכות את משקל השער ומאפשרות לו לנוע ללא מגע עם קרקע.

שער הזזה קונזולי מותקן בדרך כלל במקומות שבהם תנאי השטח אינם מפולסים- בעלי שיפוע רב, ואינם מאפשרת הנעה חלקה על גבי המסילה.

שער הרמה חשמלי -זהו שער המתרומם כלפי מעלה בעזרת מנוע חשמלי. יש שני סוגים נפוצים של שער הרמה חשמלי, שער המתרומם כלפי מעלה כיחידה אחת, ושער הרמה המכונה שער פנלים (דלת פנלים –GARAGE DOORS)הבנוי מכ- 4-5 פנלים אשר נעים מעלה בצורה אופקית על גבי מסילה וגלגלים.

תריס גלילה חשמלי– תריסי גלילה מאוד נפוצים אצל חנויות ומחסנים שזקוקים לאבטחה נוספת למוצריהם, וכיום ניתן לראות גם תריסי גלילה שמותקנים בבתים פרטיים.יש תריס גלילה מאלומיניום, יש תריס גלילה מפח שעשוי מברזל מגולוון וצבוע בתנור, יש תריס גלילה מסורג, תריס גלילה מחורר, תריס שקוף, תריס גלילה אטום, מסורג, מחורר ועוד.

רוב תריסי הגלילה החשמליים נפוצים במפעלים, בבניינים, ובתעשייה, הם מותאמים כמעט לכל מפתח וגובה הנחוץ לבעל העסק או לבעל חניה פרטית. תריסי גלילה חשמליים נפתחים כלפי מעלה בצורה אנכית ומתגלגלים לתוך ארגז פח שמסתיר את המערכת קפיצים ואת המנוע.

שער מחסום זרוע חשמלי

מחסום זרוע חשמלי הוא הנפוץ ביותר מבין סוגי השערים החשמליים והוא בעיקר משמש בחניונים ציבוריים ובכניסה לבניינים, גם למחסום זרוע ישנם סוגים שונים כמו מחסום זרוע מתקפל שנמצא בשימוש כאשר אין מספיק גובה [ תקרה נמוכה] לפתיחת הזרוע. מחסום וילון משמש בעיקר להדגשת המחסום בפני העוברים מחשש לתאונה בלתי צפויה או כתוספת אזהרה שאין לחצות  לשטח שמעבר גם לא ברגל.

 שער פנלים לחניה או למחסן ( דלת מוסך – GARAGE DOOR ) – הוא שער שנע בעזרת גלגלים  שיושבים בתוך מסילות אנכיות ומאוזנות. בעת פעולת הפתיחה השער מתרומם ונע בצורה מאוזנת לכיוון תקרת החניה, משקלו של השער מאוזן בעזרת קפיצי פיתול שממוקמים על ציר ברזל מעל הדלת כשהיא במצב סגור. שער פנלים חשמלי עובד באמצעות מנוע מיוחד בעל מסילה ארוכה ובד"כ מותקן במרכז הדלת ובסמוך לתקרה.  מנוע חשמלי לשער פרקים מתרומם פועל ע"י שלט, מתג חשמלי בקיר, בקר סלולרי וגם ומגיע במגוון של צבעים.

 

כמה עולה שער חניה חשמלי?

מחירי השערים החשמליים נעים על טווח מחירים רחב. מחיר השערים נקבע בהתאם לאיכות החומר שממנו עשוי השער,לסוג השער, למבנה לגודל השער ולמוניטין של החברה המתקינה.

  • מחיר של שער נגרר לחניה פרטית נע בין 700 שקלים ועד ל- 1700 שקלים למטר מרובע.
  • מחיר של שער חניה לאלומיניום נע בין 800 שקלים למטר מרובע ועד ל- 1800 שקלים למ"ר, בהתאם לעיצוב, לפרזול ולאלמנטים השונים המוספים לשער.
  • מחיר התקנת שער נגלל מפח אטום או מחורר נע בין 400 שקלים ל- 1300 שקלים למטר מרובע.
  • מחיר התקנה של זרוע חשמלית נע בין 3400 שקלים לבין 5500 שקלים בהתאם לגודל במנוע ולכמות הפתיחות הנדרשות.
  • התקנת תריס גללה מאלומיניום לחניה נע בין 600 שקלים למטר מרובע ועד ל- 1200 שקלים למ"ר.

חשוב לדעת: המחירים עבור סוגי השערים השונים אינם כוללים תוספות כמו עינית אלקטרונית לאבטחה מפני תאונה, בקר סלולרי המאפשר את פתיחת השער באמצעות הטלפון החכם, שלטים נוספים או שעון שבת המכתיב לשער באילו שעות עליו להיפתח ומתי עליו להיסגר.

עבור שערים כבדים ומסיביים יש להתקין מנועים הידראוליים בעלי צריכת חשמל תלת פאזי בעלות נוספת.

חברת אלרון שערים מתקינה סוגים שונים של שערים חשמליים המצוידים במנועים שונים. הניסיון הרב והידע הנצבר במשך 12שנות פעילותינו, מאפשר לחברה ולטכנאים המנוסים שלנו לספק שירותי התקנה, אחזקה ותיקון מקצועיים עבור כל הסוגים של השערים האוטומטיים בארץ ובמחירים הוגנים.

X נגישות
גלילה למעלה צרו קשר
צרו קשר