לפרטים נוספים וקבלת הצעת מחיר

היתרונות של שער חשמלי לבניין

בעבר השימוש בשער חשמלי לבניין היה נפוץ רק בבתי יוקרה, אך בשל התפתחות הטכנולוגיה והפיכת השערים החשמליים לנגישים לכל כיס ובשל התערערות הביטחון האישי,  הביקוש לשערים חשמליים גובר והולך, וכיום אפשר למצוא שערים חשמליים בכל מקום, בבניינים פרטיים, בכניסה לחניות, בכניסה למוסדות ציבור, בעסקים פרטיים ועוד.

התקנת שער חשמלי משדרגת את חוויית המגורים בכל בניין. היא מייצרת תחושת בטיחות מקסימלית, נוחות ומהווה הרתעה בפני גורמים זרים ועוינים כמו גנבים, פורצי רכבים ועוד.

 

תודעת שרות גבוהה!

אנו בחברת אלרון שערים מציעים סוגים שונים של שערים חשמליים במגוון עיצובים, בנוסף לרשותינו טכנאי תיקון מקצועיים של שערים חשמליים ודלתות אוטומטיות ואנו מספקים שרותי תיקון בתוך שעתיים עד 4 שעות מפתיחת קריאת השרות עבור רוב הערים במרכז הארץ. צוות הטכנאים המקצועי שלנו ידע להתאים לכל בניין את השער והמנוע הנכון ובהתאם לצרכים של הדיירים ולתנאי השטח הייחודיים.

 

אלרון שערים – נותנים את כל הלב לכל לקוח

צוות העובדים המקצועי של אלרון שערים ידע להתאים את השער לתנאי השטח ולצרכים הייחודיים של כל אחד. אנו מייצרים שערים בגדלים שונים, ברמות שונות של חוזק ובאמצעי פתיחה שונים כמו הפעלה באמצעות שלט רחוק, פתיחה או סגירה באמצעות זיהוי קולי או זיהוי של טביעת אצבעות ופתיחה וסגירה באמצעות הטלפון הסלולארי.

אנו מתקינים ומתחזקים את סוגי השערים לבתים פרטיים, לבניינים רבי קומות, לבתי עסקים ולמפעלי תעשייה. כל השערים שלנו מיוצרים תחת בקרת איכות ובהתאם לתו התקן הנדרש מאת מכון התקנים הישראלי.

אנו משתמשים בחומרי גלם חזקים ואמינים אשר יעניקו לכל שער חיי מדף ארוכים וימנעו בלאי ותקלות רבות. נוכל לספק שערים חשמליים במגוון סגנונות ועיצובים.

אנו מתקינים מנועים מסחריים לשערים אוטומטיים המותאמים למשקל השער ואשר בנויים לעבודה מאומצת של פתיחות וסגירות מרובות כל יום. במצבים של תקלות במנועים, צוות העובדים המיומן ידע לתקן כל סוג של מנוע ולהחזיר אותו לתפקוד מלא.

 

איזה שער חשמלי מתאים לבניין שלכם?

יש סוגים שונים של שערים חשמליים. אלו סוגי השערים הנפוצים ביותר בבניינים:

מחסום זרוע חשמלי בבניין – מחסומים חשמליים נפוצים בכניסה לחניות פרטיות, בבתי מגורים, בחניונים ציבוריים ועוד. אלו מחסומים המאפשרים כניסה מהירה ונוחה אל החניונים ואל החניות ומונעים כניסה של רכבים זרים אל המתחם השמור. את מחסומי הזרוע החשמליים אפשר לתפעל בקלות באמצעות מנגנוני פתיחה המופעלים על ידי שלט רחוק ואמצעי פתיחה סלולאריים.

שער נגרר – שערים נגררים, הנקראים גם שערי הזזה ושערים קונזוליים – מרחפים, הם שערים חשמליים העשויים מפרופילי מתכת או מפלדה מגולוונת אשר נפתחים לאחד הצדדים. ככל שהשער מאסיבי וכבד יותר, יש צורך במסילות יציבות ועמידות ובמנוע חזק יותר. שערים אלו מתאימים לכניסה למגרשי חניה גדולים, לכניסה לישובים, למפעלים או גם לכניסה אל חניות פרטיות. הפתיחה והסגירה של שערים אלו מתבצעת באמצעות שלט רחוק, מפסק, גלאי כביש או טלפון נייד.

שער כנפיים חשמלי – שער כנפיים חשמלי מתאים לשימוש במרכזים מסחריים ועסקיים, בבתי דירות, בבנייני מגורים משותפים ובחניונים מקורים או פתוחים. שער כנפיים חשמלי בנוי על העיקרון של דלת, אך בשונה מדלת, שער הכנפיים בנוי מחומרים חזקים כמו ברזל, פלדה או אלומיניום. הם "תלויים" על צירים או מיסבים בדומה לדלתות ויכולים להיפתח כלפי פנים המתחם או כלפי חוץ ומתאימים במיוחד למקומות שבהם המפתח צר יותר.

 דלתות מתרוממות – שער פנלים: זהו שער המורכב מפנלים אשר מתקפלים כלפי מעלה בעת פתיחת השער. דלתות אלו מיועדות לאטימה של פתחים גדולים והם נפוצים במפעלים, בחנויות, בבתי עסקים ובחניות. דלתות מתרוממות הינם המצאה אמריקאית ומכונות באנגלית Garage Doors  דלתות פנלים נעות כאשר בכל קצה פנל ישנם זוג גלגלים הנעים בטוואי המסילה. דלתות אלו מאופיינות בנוחות הפעלה, שקטות מאוד, בלאי נמוך ובהגנה מרבית.

 

יש תקלות בשער – רק חברה מקצועית ומיומנת תדע לתקן אותן היטב!

שערים חשמליים לבניינים הם שערים חזקים אשר מתפקדים שנים ארוכות, אך יחד עם זאת, גם בהם עלולות לקרות תקלות.

יש תקלות המתרחשות באביזרים הנלווים לשער החשמלי כמו בצירים, במסילות, בגלגלים, בקפיצים, במערכת החשמל והחיווט או בחיישנים, יש תקלות המתרחשות בשל בלאי של לוח או כרטיס הפיקוד האלקטרוני, רוב התקלות במערכת החשמל של המנוע  מקורן בבלאי של כבל ההנעה.

פתרון תקלות בשערים דורש התערבות של אנשי מקצוע מנוסים ומיומנים אשר מכירים היטב את כל סוגי השערים, את מנגנוני ההפעלה, את סוגי המנועים ואת לוח הפיקוד שלהם. לעתים יהיה צורך בהחלפת הרכיבים התקולים ולעתים רק בתיקון הרכיבים.

במצבים שבהם נידרש להחליף חלקים, נשתמש רק בחלקי חילוף מתאימים ואיכותיים. בכל מקרה של צורך בתיקון, צוות העובדים המסור והמיומן של אלרון שערים ידע לענות לכם על כל סוגי התקלות ולהשיב כל סוג של שער חשמלי לתפקוד מלא ומיטבי.

 

זמינות מירבית & תוצאות מקסימליות של שרותי תיקון לשערי חניה

אנו בחברת אלרון שערים מספקים שירותי תיקונים במהירות וזמינים במשך כל שעות היום. במקרים דחופים נגיע לתקן את התקלות גם בשעות לא שגרתיות, מחוץ לשעות העבודה המקובלות.

בשל תודעת השרות הגבוהה שלנו אנו עושים את מירב מאמצינו בכדי לספק שרותי תיקונים במהירות האפשרית לכל עיר ומושב במרכז הארץ, בשפלה, בשרון ובערים האלו: בתל אביב – יפו, בראשון לציון, בפתח תקווה, ברמת גן, בקרית אונו, בנתניה, בחדרה, בראשון לציון, ברחובות ובעוד ערים, מושבים וקיבוצים שלא ציינו כאן.

שערים חשמליים לבניין הם שערים הנמצאים בתנועה רבה. כל השערים המותקנים על ידי אלרון שערים  עומדים בתקן הישראלי, מותקנים עם כל אמצעי הזהירות והבטיחות הקיימות בשוק כדי להבטיח מינימום של סיכונים כמו פגיעה בדיירי הבניין ובעוברי אורח.

X נגישות
גלילה למעלה צרו קשר
צרו קשר