לפרטים נוספים וקבלת הצעת מחיר

מומחים בתיקון & בהתקנת מנוע לשער חשמלי לחניה

מאחורי כל שער חשמלי המשרת אותנו בנאמנות עומד מנוע חשמלי עוצמתי ואמין שתפקידו לפתוח ולסגור את החניה יום יום על ידי שלט, בקר אינטרנטי,כפתור הפעלה ידני או שיחת טלפון. בכדי לקבל תפעול יומיומי אפקטיבי ולאורך שנים רבות, יש צורך במנוע חשמלי אשר מיוצר ע"י חברה וותיקה בענף של מנועים לשערים חשמליים.

התאמת המנוע האידיאלי למשקל השער ולכמות השימושים היומיומיים בו הינם המשתנים בעלי המשמעות הכי חשובה בכדי שהשער האוטומטי שלכם ישרת אתכם בנאמנות במשך שנים רבות וללא צורך בתיקונים.

כמו בכל מוצר חשמלי, גם מנוע לשער חשמלי לחניה יש לתחזק בתדירות מסוימת, הרי לבל נשכח שתפקידו של המנוע הוא משמעותי, ובהרבה מקרים הוא פועל ללא הפסקה בשגרת היום יום, בעיקר במרכזים מסחריים או בבניינים מרובי דיירים הנכנסים ויוצאים בתדירות גבוהה.

 

תקלות נפוצות במנוע של שער חניה

ישנם סוגים שונים של תקלות שעלולות להיגרם במשך השנים, אך לא כל פעם שהשער החשמלי שלכם נתקע מצביעה התקלה על כשל במנוע, והרבה תקלות מקורן בחלקים הנעים של השער כגון מיסבים, קפיצים, גלגלים,צירים מסילות ועוד.

רוב הכשלים מצביעים בעיקר על התקנה לקויה כגון קונסטרוקציה חלשה או חוסר ידע בעיגון הקונסטרוקציה בנקודות התורפה הרצויות, כתוצאה מכך הביסוס של השער ושל המנוע אינם חזקים מספיק לשאת את העומסים הפועלים על המנוע ועל השער חניה שלכם .

 

למה לחפש חברה מקצועית עבור שירותי תיקון של מנועים חשמליים?

בכדי להבטיח כי המנוע של השער החשמלי שלכם יעבוד היטב וימשיך לשמש אתכם למשך שנים ארוכות, חשוב לוודא כי החברה אשר מתקינה מנוע לשער חשמלי מספקת מנועים באיכות גבוהה וכמובן גם זמינה לתת שירות של תיקון מנועים חשמליים בזמן סביר.

חברה מקצועית מחויבת לספק לכם אחריות מליאה עבור ההתקנה שלא תפחת משנתיים, בנוסף עליה לדאוג שיהיו לה במלאי חלקי חילוף מקוריים עבור המנועים שהיא מספקת לפחות ב5-8 שנים הקרובות, ואף במחיר הוגן. חברת אלרון שערים חשמליים מייבאת מנועים חשמליים רק מייצרניות מנועים בעלי שם עולמי, ומתחייבת לספק לכם מנועים חשמליים איכותיים וחזקים מאוד, שיבטיחו לכם פעילות שוטפת למשך שנים רבות.

 

טכנאים מיומנים ובעלי נסיון!

התקלות הנפוצות בשערים חשמליים הן; תקלה באביזרים הנלווים כגון חיישנים, תקלות בלוח הפיקוד, תקלה מכנית בשער עצמו ובלאי של חלקי המנוע והפיקוד האלקטרוני כגון: פיוז שרוף, קבל הנעה בלוי, ממסר אלקטרוני שחוק, מפסקי גבול, קצרים חשמליים, נתק של החיווטים ועוד…

כל תקלה שכזאת תוכל לשבש את פעילות השער ומצריכה בדיקה של טכנאי שערים מיומן ובעל נסיון בכל הרכיבים האלקטרוניים של המנוע הן עבור מנוע לשער חניה בבית פרטי, בבניין או במחסן של מפעל.

אצלנו באלרון שערים תקבלו ייעוץ והסבר מקצועי ע"י טכנאי שערים בעל נסיון רב עבור כל האופציות הכרוכות בתיקון הקיים או בהחלפה למנוע חדש.

 

איך נזהה שהתקלה במנוע של השער?

את התקלות במנוע תוכלו לזהות כאשר השער נתקע- מפסיק לעבוד או שישנה איטיות או רעשי חריקה בפתיחה וסגירת השער. במקרה של תקלה עליכם לנתק את המנוע מהשער ע"י מנגנון פתיחת חירום ולאתר תחילה את מקור התקלה ע"י הפעלה ידנית של השער במטרה לוודא שהשער עובד כראוי ללא המנוע.

במידה מדובר על מנוע לשער חדש שהותקן ב-5 השנים האחרונות, לא אמורה להיות תקלה במנוע אך עדיין ייתכנו תקלות במערכות האלקטרוניות שקשורות למנוע. עליכם לדעת שמנוע איכותי יכול להחזיק בין 10-20 שנים כמעט ללא תקלות. אולם, במידה ורכשתם מנוע מיד שנייה דרך זאפ או יד 2, או שחלפו מעל 10 שנים מיום התקנת המנוע או התקנת השער, הסבירות שמדובר בתקלה במנוע גבוהה.

חשוב לציין שהמנוע נשחק במשך השנים כתוצאה משימוש רב, ולכן לאחר בדיקה יסודית של טכנאי אנו נמליץ לכם על האלטרנטיבה הכי נכונה עבור המנוע שלכם.

 

מנוע מומלץ  לשער חשמלי

כמו שציינו אחד הפרמטרים החשובים שיש לקחת בחשבון בעת החלפת המנוע הוא התאמתו בהתאם למשקל וגודל השער ( בד"כ נמדד בניוטון או בק"ג) לכמות הפתיחות היומיומיות ולאיכות הפיקוד- כרטיס אלקטרוני אשר אחראי על תפעולו האידיאלי של המנוע עבור השער שלכם.

רק טכנאי בעל ניסיון וידע בתחום אשר מכיר היטב את כל סוגי התקלות במנועים ובשערים בשוק ידע להמליץ ולבצע תיקון או התקנה מקצועית של מנוע חשמלי.

בכל שאלה הקשורה למנועים לשערים חשמליים התקשרו אלינו ונשמח לשרת אתכם ולספק לכם פתרונות אוטומציה יעילים עבור כל בעיה שתתקלו בה.

הסוגים של מנועים חשמליים הנפוצים ביותר הם מנועים איטלקיים כגון:

BFT,    Aprimatic, Genius, Came RIB NICE, PROTECO

מנוע צרפתי: סומפי SOMFI

מנוע אמריקאי ליפט מסטר  Liftmaster, Raynor

 

מנוע שער חשמלי לפי סוג השער חניה שלכם ושימושיו:

מנוע שער נגרר  :

BFT, PROTECO, FAAC, RIB, NICE

מנוע מחסום זרוע חשמלי:

GENIUS, BFT, PROTECO

מנוע שער כנף :

BFT, V2, SEAGATE, TELECOMA

מנוע תריס גלילה: סומפי , ACM, ROLL – SUN, SILVER STAR, CARDIN

מנועי שער הרמה( דלתות פנלים ) –

BFT, LIFTMASTER, POWER LIFT, LINEAR, RAYNOR, GENIE, V2

 

שער נגרר – הזזה, מחסום זרוע, דלת מתרוממת, דלת מתרוממת למעלה – דלת מוסך ביתית או תעשייתית–, Garage Door, שער כנף, תריס נגלל מברזל ( פח מגולוון או אלומיניום )

 

פרמטרים שונים שיש לבדוק טרם רכישת מנוע לשער חשמלי לחניה:

  • סוג השער – ישנם סוגים שונים של שערים כמו שצוין לעיל.
  • אורך השער והמשקל שלו – לאורך ומשקל השער יש השפעה על עוצמת המנוע ועל המסילה שלו, הרי ככל שמשקל השער גבוהה יותר, כך עוצמת המנוע צריכה להיות גבוהה יותר, ולכן בשערים כבדים נוטים להשתמש במנועים מאסיביים – תעשייתים בעלי חיבור לחשמל תלת פאזי
  • אופן השימוש היומי – דבר נוסף שמשפיע על עוצמת המנוע הוא כמות פתיחות וסגירות השער ביום יום, המנוע עלול להתחמם כתוצאה משימוש יתר ולכן יש צורך במנוע יותר חזק או טבול שמן למניעת התחממות.
  • חשוב לבדוק שפניתם לחברה רשמית ומקצועית בענף השערים והמנועים החשמליים
  • אחריות הניתנת על העבודה והמנוע – חשוב לבדוק לכמה שנים ניתנת אחריות על המנוע, כאשר העדיפות היא לכמה שיותר זמן.

 

X נגישות
גלילה למעלה צרו קשר
צרו קשר