לפרטים נוספים וקבלת הצעת מחיר

מומחים בתיקון & התקנת תריסי גלילה חשמליים

בתים פרטיים, חנויות ובעלי מחסנים בישראל חוששים שמא יפרצו להם לבית, למפעל או לחנות, מה שמצריך אותם למצוא את כל פתרונות הביטחון האפשריים לנכס שלהם. אחד מהפתרונות היעילים והכלכליים ביותר לשמירה הרמטית על הכניסה, הוא תריס גלילה עשוי פח מגולוון או אלומינים המיוצר בהתאמה אישית לצרכי הלקוח על פי מידת גובה ורוחב הפתח הרצוי עבור הכניסה לעסק או עבור החניה שלכם .

אנו באלרון שערים חשמליים מתחייבים לספק שירותי התקנה ותיקון מהירים לכל סוגי התריסים והמנועים החשמליים ע"י טכנאי תריסי גלילה חשמליים בעלי נסיון רב, ובמחיר הוגן.

 

מגוון רב של פתרונות טכנולוגיים לבית ולעסק

חברת אלרון שערים חשמליים עושה שימוש בחומרי גלם איכותיים לפי התו תקן בישראל, חישוב עומסים עבור הקונסטרוקציה המתבקשת  להתקנת תריס נגלל  חשמלי ודואגת להיות תמיד מעודכנת בכל התקדמות מכנית, אלקטרונית ובטיחותית הכרוכים בהתקנת תריסים ומנועים לשערים נגללים, בכדי לשפר ולהתפתח עם מוצריה ובמטרה לספק ללקוחותינו מוצרים איכותיים ובטיחותיים לשנים רבות.

 

התקנת תריס גלילה חשמלי בסטנדרטים הכי גבוהים!

כל הזמנה של תריס גלילה חשמלי לחנות, למפעל או לחניה פרטית מתוכננת היטב על פי גודל, דגם וצבע לבחירת הלקוח, יחד עם מערכת חירום לפתיחה וסגירה בעת תקלה או הפסקת חשמל וכמובן שטרם ההתקנה טכנאי תריסים שלנו בוחן את הקונסטרוקציה הקיימת וממליץ ללקוח על חיזוקים ותמיכות קונסטרוקציה נדרשות בכדי לוודא את איכות ובטיחות השימוש.

תריס גלילה סטדרטי מיוצר מפח בעובי 0.8 מ"מ שעשוי מברזל מגולוון, מה שמבטיח עמידות בפני חלודה וקורוזיה לאורך שנים רבות.

 

תריס גלילה תעשייתי מפח- ביטחון מקסימלי לעסק שלכם

תריסי גלילה מפח מתאימים למוסכים, לחנויות הנמצאות בקומת קרקע באזור תעשייה, לחנויות במרכזי קניות, לרשתות שיווק, לעסקים כמו חנויות זהב  ותכשיטים, בתי מרקחת, מחסנים, וכמובן גם לחניה בבית פרטי.

תריסי גלילה, לבחירת הלקוח יכולים להיות אטומים, מחוררים, מסורגים, תריסי אש, תריסים מהירים, או תריס שקוף מפוליקרבונט, בהתאם לצרכים ובהתאם לסוג המקום בו מתקינים את התריס.

ניתן גם לשלב את האופציות הנל בתריס אחד וליצור אותו לפי דרישות ספציפיות של הלקוח ויחד עם זאת ליצור מראה מעניין ודקורטיבי לנכס אפילו כשהוא סגור. הרגשת הביטחון של הלקוחות משתנה כהרף עין, שנייה לאחר ההתקנה הם חשים הקלה שהסחורה בחנות או במחסן מאובטחת והתריס גלילה מאוד נוח לתפעול.

 

פיתרון אידיאלי לכל מבנה

ניתן לפתוח את התריס באמצעות שלט, בקר אלקטרוני, חיישן כביש, בקר סלולרי או בעזרת מפסק מפתח, התריס נגלל למעלה לתוך ארגז דבר שמהווה יתרון גדול בהתאמת התריס לגובה הפתח והתאמתו כמעט לכל מבנה קיים בשונה מסוגי שערים אחרים שמוגבלים בגובהם.

אין ספק כי תריס גלילה מרתיע גורמים עוינים מלפרוץ מאחר שמדובר בחומר חזק ומאוד מוגן מכל האופציות שיש לפורץ. אלרון שערים חשמליים מעניקים שירותי תיקונים ותחזוקה למספר רב של רשתות ועסקים בכל רחבי הארץ, כך שהנסיון שלנו הינו רחב מאוד ואין תקלה שלא נוכל להתמודד עימה.

 

שירותי חרום ללקוחות פרטיים ועסקיים  

חברת אלרון שערים חשמליים מציעה תריסי גלילה מברזל מגולוון אשר צבוע בתנור במגוון צבעים לפי בחירתכם, כל תריס גלילה יכול להפתח ביד או אוטומטי לבחירתכם ע"י מפסק תריס, או ע"י  שלטים ולוח פיקוד המחווטים למנוע תריס איכותי תוצרת איטליה כגון ACM  ו- BFT.

תיקון של תריס גלילה חשמלי הינה עבודה מורכבת ולכן מצריכה טכנאי תריסים מקצועי, אותם מספקת החברה לאחר פתיחת קריאת שירות. בנוסף לתיקון שערים נגללים אנו מציעים שרותי תיקון ותחזוקה למנועים חשמליים, לקפיצים וכמובן שגם עבור שרותי חירום ברוב שעות היממה ובמחיר הוגן.

 

אביזרי בטיחות נוספים

הצוות של אלרון מבצע תכנון והזמנה אישית לפי גודל וצבע לבחירת הלקוח, אנו תמיד ממליצים ללקוח להוסיף עזרים נוספים לשמירה על הבטיחות כגון, מנורת אזהרה- התראה בעת כניסת- יציאת כלי רכב, עיניות אינפרא במקרה שמישהו או משהו נמצא בדרכו של התריס, סף רגיש בשלב התחתון למניעת פגיעה באנשים או בציוד שנשאר בפתח התריס.

 

שירות מהיר ומקצועי בכל הארץ

באפשרותכם לבחור שרותי תיקון של שערים נגללים ושערים חשמליים בכל אזור בארץ, טכנאי תריסים מטעם החברה יגיע תוך 2-4 שעות  מרגע פתיחת הקריאה ויספק לכם פיתרון מקצועי ובמחיר תחרותי עבור כל תקלה שתהיה לכם.

באזורים הנל: במרכז: בתל אביב, בפתח תקווה, בחולון, בבת ים, בראשון לציון, באשדוד, בשרון, בחיפה ובקריות, בנתניה, בשפלה: ברחובות, בנס ציונה, בירושלים בדרום: בבאר שבע, באשקלון, באשדוד, ובעוד ערים, מושבים וקיבוצים שלא ציינו כאן.

בנוסף אנו מספקים שירותי תיקון לכל סוגי התריסים ומערכות התריסים החשמליים שהותקנו ע"י חברות התריסים הנגללים בארץ כגון : אלטרון תריסים ושערים, אורון שערים, מסגריית הכפר, מסגריית התריס, אלגבה, מסגריית התריס והסורג, סגנון, טוביהו עבודות מתכת ועוד.

X נגישות
גלילה למעלה צרו קשר
צרו קשר