לפרטים נוספים וקבלת הצעת מחיר

תריס סורג נגלל חשמלי- הפתרון האופטימלי

חברת אלרון שערים היא חברה מובילה בישראל לפתרונות מיגון ואוטומציה, שערים חשמליים איכותיים מבית מיטב היצרנים, תוך שימוש במוצרי דגל, מבחר סוגי מחסומים, תריסים, שערים, מערכות בקרה ופיקוד הפועלות באמצעות מיטב הפתרונות הטכנולוגיים הקיימים בשוק.
תריס גלילה מסורג חשמלי נפוץ במיוחד בעסקים, בחניונים ציבוריים, בחנויות ובמחסנים בהם נדרשת רמת מיגון גבוהה בכדי להגן על הציוד ועל המוצרים היקרים שמצויים בחנות ובנוסף גם לאפשר לבעל החנות להציג מוצרים גם כאשר התריס סגור.

סוגים של תריסים נגללים חשמליים בארץ:

 קיימים מספר דגמים של תריסי גלילה חשמלים כאשר כל דגם מספק מענה ספציפי לכל צורך כגון:

תריס גלילה מסורג חשמלי
קיימים שני סוגים של תריסי גלילה חשמליים מסורגים בעלי עיצוב סורג שונה

תריס סורג גלילה חשמלי צרפתי – בעל מראה של סורגים מעויינים

תריס סורג חשמלי איטלקי – בעל מראה של סורגים מלבנים

תריסי גלילה מהירים לבנייני משרדים ולחניונים בעלי מספר רב של חניות, שדורשים חיסכון בזמני פתיחה בכדי למנוע פקקים על צירי תחבורה עמוסים.

תריסי גלילה חשמליים נגד אש נפוצים בעיקר במפעלים גדולים ובחניונים ציבוריים ומטרתם לעקב את התפשטות האש והעשן במקרה של שריפה

תריס גלילה שקוף – נפוץ בעיקר בחנויות בקניונים וברחובות מסחריים.
תריס גלילה חשמלי שקוף עשוי מפוליקרבונט שהינו סגסוגת פלסטיק חזקה בעלת רמת שקיפות גבוהה

 תריס גלילה חשמלי מפח מגולוון שלב אטום – קיימים 2 סוגים של שלבי תריסי גלילה, שלב שטוח ושלב מעוגל

תריסי גלילה מפח מגולוון נפוצים בעיקר בשימוש אצל עסקים, מפעלים, חניות בבתים פרטיים ועוד.

תריס גלילה מחורר –תריס גלילה חשמלי מפנל מחורר הינו בעצם כמו תריס נגלל בעל שלב שטוח אך שלבי התריס מחוררים בהמון חורים קטנים שמאפשרים זרימת אוויר וניתן לראות מבעדם.

תריס גלילה מבודד – פנל כפול

תריס גלילה משלב כפול/ מבודד משמש לשמירת האקלים בנכס בעזרת שלבים שעשויים משני פחים בכל שלב מה שיוצר "כיס אוויר" ובנוסף ממולא בקלקר אשר מבודד מפני חום, קור ורעש.  

 

תריס גלילה מבודד – פנל כפול

 

גלילה מסורג

 

איך בוחרים תריס גלילה חשמלי?

הבחירה בתריס גלילה חשמלי מביאה בחשבון פרמטרים רבים, בניהם המיקום והקונסטרוקציה, הצורך במיגון, בפרטיות, המראה העיצובי ועוד. ניתן לבחור ולשלב סוגי שונים של תריסי גלילה חשמליים בעיצוב אישי ועדיין תזכו לאבטחה יעילה מפני פריצות ובנוסף תוכלו גם להגביר את אבטחת העסק על ידי התקנת מנגנון נעילה של חבקים – מנעול רתק ולשלב מנגנוני שליטה ובקרה מתקדמים.

בבחירת התריס חשוב להביא בחשבון את כל הצרכים ולהיוועץ עם טכנאי מומחה בתחום השערים החשמליים, המכיר היטב את כל דרישות התקן, את משקל התריס ואת סוג מנוע התריס החשמלי האידיאלי ביותר עבור המערכת שלך.

בעת החלפת תריס סורג גלילה לבית או לעסק חשוב להתייחס אל התריס כמרכיב הגנה עיקרי במערכת המיגון הכוללת, ולבחור בסוג ובדגם שמספקים הגנה מליאה מפני פריצה. לצד המיגון בעסקים ובחנויות בפרט, יש לשכלל את מחיר התריס לעומת הצורך בשקיפות הצגת המוצרים בחזית החנות.

חלקים ואביזרים לשער תריס גלילה חשמלי

 תריס גלילה חשמלי כולל מרכיבים רבים אשר חשובים לתפקודו, ליעילותו ולתנאי הבטיחות שהוא מספק.

מנוע תריס גלילה חשמלי– הוא המרכיב החשוב ביותר האחראי על אספקת הכוח לתריס וביצוע פעולת הרמת הגלילה וכתוצאה מכך פתיחת וסגירת התריס.

מנגנון פתיחה ידני – למצבי חירום של הפסקת חשמל או למקרה של תקלה במערכת פיקוד השער.

קפיצים – מאזנים את משקל השער ביחס לכח המנוע הנדרש.

עיניות אינפרה אדום – רפלקטור אלקטרוני לזיהוי עצמים זרים ולבטיחות מלאה

סף תחתון רגיש, גומיית איטום, ארגז פח לכיסוי מנגנון ציר הקפיצים, מקלט שלטים, בקר סלולרי לפתיחת השער בעזרת המכשיר הנייד, מנורת אזהרה מהבהבת, רמזור הכוונה

תריסי גלילה חשמליים- עלויות מתקין

רבים מבקשים לדעת מחיר תריס מסורג חשמלי לבית פרטי / לחנות. חשוב לדעת כי שערים חשמליים ותריסים חשמליים מכל הסוגים אינם מוצר מדף, מתוכננים, מיוצרים ומותקנים בהתאמה אישית בכל הזמנה. על מנת לקבל מחיר מדויק נדרשת בחינה של השטח והתשתית, לקיחת מידות ובחירת סוג התריס, המנוע החשמלי, טכנולוגיית השליטה, הבקרה ופרמטרים רבים נוספים.

ניתן לומר בהערכה גסה כי מחירו של הרכבת תריס גלילה חשמלי סטנדרטי נע בטווח של 350-500 ש"ח למ"ר

מחיר תריס גלילה מסורג חשמלי מתחיל מ-500 ₪ למטר מרובע, ועולה בהתאם לאיכות התריס ולמרכיבים נוספים.

חברת אלרון שערים עומדת לצד לקוחות החברה בפריסה ארצית מלאה, באמצעות צוות טכנאים מוסמכים שמספקים רמה מקצועית גבוהה בהתאם לסטנדרטים הגבוהים ביותר בענף וכל זאת בשירותיות, בחיוך ובמחיר הוגן.

 

 

X נגישות
גלילה למעלה צרו קשר
צרו קשר