לפרטים נוספים וקבלת הצעת מחיר

שרותי תיקון והתקנה של תריסי גלילה שקופים בכל הארץ

חברת אלרון שערים שמחה להציג את אחד החידושים בעולם של תריסי הגלילה, תריס גלילה שקוף. תריס הגלילה השקוף פועל בעיקרון זהה לתריס גלילה חשמלי מפח, אך הוא עשוי מ"פלסטיק" שקוף שנקרא בשפה מקצועית פוליקרבונט, שלבי התריס מחוברים בעזרת מוטות פלדה חלולים וקלים.

זהו תריס המתאים לחנויות במרכזים מסחריים, בקניונים, ברחובות הערים ובכל מקום שבו רוצים להציג את הסחורה לעיני הלקוחות הפוטנציאליים המבקרים במקום גם בשעות שבהן החנות סגורה.

חברת אלרון שערים מתמחה בהתקנת תריסים נגללים לחנויות ולרשתות, ומספקים שירותי חירום לתיקון של תריסים ומנועים נגללים במחירים הוגנים!

תריס גלילה שקוף – גם בטיחות, גם עיצוב, גם שיווק!

תריסי הגלילה השקופים הופכים כל עסק לעסק פעיל גם לאחר שעות הפעילות הרשמיות של בית העסק. בכל מקום שבו חשוב להציג את תכולת החלל בשעות שהעסק אינו פעיל מומלץ להתקין תריס גלילה שקוף או תריס סורג, וכך כל המבנה ייראה כחלון ראווה מושך ומוכר.

תריסי הגלילה משמשים לתצוגה מלאה של כל הסחורה שבחלל, ולכן הם אידיאליים לתצוגות, לתערוכות , לאולמות תצוגה לעסקים כמו סוכנויות רכב, בתי מרקחת, רשתות אופנה , מכוני יופי, בתי מלון ועוד.

התריסים הנגללים השקופים משמשים להגנה בדומה לתריסים מסורגים ולתריסי גלילה מפח. הם מספקים ביטחון לבעל העסק ומונעים  פריצות וחדירות של גורמים לא רצויים ומהווים חציצה איכותית. התריסים עשויים מפוליקרבונט חזק ועמיד המבטיח מקסימום הגנה וביטחון לחנות שלכם.

נסיון רב וסטנדרטים גבוהים

 אנו מספקים שרותי תיקון והתקנה לכל מערכות תריסי הגלילה החשמליים ובהתאם לתקן הישראלי. בנוסף אנו מתמחים בכל המנועים החשמליים מדגם איטלקי, צרפתי, אמריקאי וגרמני כגון:  BFT ,GFA ELKTORMATEN-, ACM , ליפטמסטר –  LIFTMASTER,, SOMFY במטרה לספק ללקוחותינו את הבטיחות הנחוצה במחיר האידיאלי, ואת האיכות המירבית למשך שנים רבות של תפעול ללא תקלות.

אנו מקפידים להיות תמיד מעודכנים בכל התקדמות אלקטרונית, מכאנית או בטיחותית בהתקנת תריסים ומנועים חשמליים לתריסים נגללים עבור בתים פרטיים וגם עבור עסקים, חנויות ומפעלים.

תפעול קל ואידיאלי לכל משתמש

את התריסים הנגללים אפשר לתפעל באמצעות שלט רחוק, אפליקציה טלפונית או בעזרת קופסה ממוגנת בעלת מפתח הפעלה. תריסי גלילה קלים מאוד לתפעול והם נפתחים ונסגרים במהירות,  הם יכולים לפעול באמצעות מנוע אמצע או מנוע צד חשמלי וגם בעזרת פתיחה ידנית, ובזמנים שבהם יש הפסקת חשמל אפשר להפעיל אותם באמצעות מערכת פתיחת חירום בעת תקלה או הפסקת חשמל.

בכל מקום שבו הם יותקנו הם יהוו חציצה אסתטית מרשימה. לתריסים השקופים  יש עיצוב מיוחד  והמראה שלהם מרשים. יש להם מראה טרנדי אופנתי  והם תורמים ליוקרה ולמיתוג של כל בית עסק .

התקנה מקצועית שמבטיחה תוצאות!

כל הטכנאים שלנו צברו נסיון רב בתיקון ובהתקנת תריסי גלילה חשמליים, תריסים מהירים, ותריסים מאלומיניום המשולבים בנירוסטה. טכנאי השערים החשמליים שלנו מסוגלים לספק לכל לקוח ולקוח פיתרון מהיר, עבודה מקצועית ובמחיר תחרותי.

חברת אלרון שערים מתמחה בהתקנת תריסים נגללים שקופים בכל מקום ולכל צורך. אנו מלווים כל לקוח משלב ההחלטה ועד להתקנת התריס, כל הזמנה של כל סוג של תריס מתוכננת היטב בהתאם לצרכים הייחודיים של כל לקוח כמו גודל, דגם, צבע, ובהתאמת המנוע הנכון למערכת שלכם.

אחריות מלאה

עבור כל התקנת תריס או תריס סורג אנו מספקים שנתיים אחריות מליאות עבור כל תקלה או פגם במוצר, גם לאחר התקנת התריס אנו מעניקים שירותי אחזקה, טיפול בתקלות ומספקים שירותי חירום ושרותי פריצה לתריסים תקועים.

צרו אתנו קשר עוד היום ואנחנו נשמח לשלוח לכם הצעת מחיר מפורטת הכוללת מחיר תריס גלילה שקוף , מחיר מנוע לתריס חשמלי ועוד.

X נגישות
גלילה למעלה צרו קשר
צרו קשר