לפרטים נוספים וקבלת הצעת מחיר

המקצוענים בתיקון והתקנת שערים חשמליים עבור תעשייה & מחסנים

תחום השערים החשמליים בתעשייה לרוב נועד לספק חניה זמינה, בקרת כניסה/יציאה ואבטחה עבור הרכוש והציוד שלכם. כיום שערים אוטומטיים מאוד חשובים לאבטחה ולתפעול העסק שלכם וניתן לראותם בשימוש יומיומי בחניונים, במפעלים, במחסנים, בחנויות בקניונים וגם בשוק הפרטי. המטרה העיקרית של שערים בשוק המסחרי הינה לספק בקרת כניסה ולמנוע כניסה של רכבים או אנשים לא מורשים לשטח הפרטי, גישה נוחה ומהירה  עבור פריקה וטעינה של מוצרים ואבטחה על הציוד והכלים של בעלי עסקים וחנויות.

לצד צרכים אלה, תחום השערים החשמליים ודלתות אוטומטיות משרתות את הצורך של מפעלים, מחסנים, מרכזים לוגיסטיים, מפעלי ייצור, בסיסים צבאיים, ואחרים בפתרונות מיגון כבדים ומאסיביים יותר אשר ישלבו בין יצירת מתחם פרטי עם בקרת כניסה-יציאה  למיגון ואבטחת העסק ברמה גבוהה מפני פורצים.

 

אבטחה ובטיחות –כלל ברזל בכל עסק!

מפעלי תעשייה, חנויות ומחסנים מחזיקים ברכוש, מכונות וציוד יקר ערך, ובמקרים מסוימים מפעילים מכונות אשר ללא שימוש מבוקר עשויות להיות מסכנות חיים. מסיבות אלו ונוספות הנהלות של מפעלים רבים מחפשים אחר הדרך לסגור את המתחם באופן מלא בפני כל מי שאינו מורשה להיות בסביבה, ובכך להבטיח נהלי עבודה שעומדים בכל תקנות הבטיחות הרצויות לתפעול העסק שלהם. אנו באלרון שערים מבינים את חשיבות התפעול של העסק או של המחסן שלכם ולכן הטכנאי שערים שלנו עובדים מסביב לשעון בכדי לספק לכם פיתרון ושירות מקצועי ואמין לכל תקלה בדלת האוטמטית או בשער החשמלי של המחסן או של מגרש החניה שלכם.

 

שליטה מליאה עבור כל הכניסות והיציאות של ההעסק

האופציות הנפוצות ביותר של שערים חשמליים לתעשייה הם: שערים מסוג מחסום זרוע, שערי כנפיים, שער נגרר, דלת מוסך מתרוממת (דלת פנלים ) או תריסים נגללים מברזל, בנוסף לשערים חשמליים ישנם מפעלים שמגבירים את רמת האבטחה בעזרת שומר שיבחן ויאשר כניסה של מורשים בלבד.

כמובן שלכל סוג שער ניתן להתקין כל מיני סוגי בקרים הפועלים בשליטה אלקטרונית, באמצעות שלט רחוק, בקר אינטרנטי או סלולרי שמופעל ע"י הפלאפון, אותו מספר יפתח את השער רק לשיחות הנכנסות ממספרי טלפון ניידים הרשומים ומוגדרים במערכת.

שערים חשמליים לתעשייה ולמחסנים לרוב מיועדים להיות מותקנים כמחסום כניסה ולסייע לשומר במקום, ועל כן ההרשאה לפתיחתם נמצאת לא אחת אצל השומר באמצעות שליטה מקומית.

 

התקנת שערים חשמליים מאסיביים- עמידות לאורך שנים

מחסום מאסיבי המיועד להגנה על שערי מפעל או מתחם תעשייתי יהיה לרוב שער הזזה- נגרר, הנע על מיסבים או גלגלים, מדובר באחד השערים החזקים והעמידים שקיימים, כאשר חשוב לבחור במוצר איכותי שבנוי לפי מפרט הנדסי חזק ועמיד במיוחד, בעל תכונות אל חלד ועמידה בתנאי חוץ, ובהתקנה איכותית ומקצועית שכוללת מסילה יציבה, יסודות בטון חזקים וגלגלים בעלי מיסבים איכותיים עליהם ינועו גלגלי השער.

 

פרמטר חשוב בהתקנת שערים חשמליים לתעשייה ולמחסנים הוא המנוע, שער בכניסה למפעל יכול להידרש לפתיחה וסגירה עשרות פעמים ביום, חשוב מאוד להתאים את המנוע הן למשקל ולכמות השימושיים היומיומיים הצפויים לו. מנוע לשער חשמלי במפעלים חייב להיות מותקן בצורה מאוד חזקה ובטיחותית על מנת לשמר אותו מפני בלאי, מפגעי אקלים, וסכנת התחשמלות, מנוע כזה יחובר לחשמל וייתכן מאוד שיעבוד על חשמל תלת פאזי.

 

X נגישות
גלילה למעלה צרו קשר
צרו קשר