לפרטים נוספים וקבלת הצעת מחיר

 שירותי תיקון והתקנת תריסי רפפה חשמליים – תריסים ונציאנים

בבתים פרטיים, בדירות, במשרדים, במתחמי אירוח ובתעשיית המלונות, מעצבי הפנים מותירים חותם ויוצרים מרחבים וחללים מעוצבים בנגיעות של נינוחות לצד יוקרה, באמצעות תריסי רפפה אלגנטיים ששולטים ברמות האור.

תריס ונציאני בניגוד לתריס גלילה חשמלי אינו נארז לגליל במצב פתיחה, ולרוב מותקנים בצד החיצוני של החלון. אנשים אשר מחפשים אחר אלמנט עיצובי לחללים שטופי אור, לרוב יבחרו בוילון ונציאני חשמלי כפתרון הצללה אופטימלי.

תריסי רפפה / תריסים ונציאנים עשויים מאלומיניום – חומר גמיש, עמיד, בעל תכונות אל חלד, ומתאימים לשילוב בפתחי חלונות בכל סדרי הגודל ולכל הקונסטרוקציות.

 

תריס ונציאני חשמלי – מחיר אידיאלי לכל תקציב

ניתן להתקין תריס ונציאני חיצוני או פנימי בשליטה ידנית או בשליטה חשמלית, ולזכות לשליטה מלאה בעוצמת כניסת האור, לצד העיצוב העדין והמרשים המאפיין אותם. בעוד שאת תריסי הגלילה החשמליים ניתן להפעיל באמצעות התקנה של מנוע חשמלי שמאפשר שליטה באמצעות שלט רחוק, בקר סלולרי/ אינטרנטי, או מפסק קיר, השליטה הידנית מתבצעת באמצעות מוט סיבובי מעוצב המצוי בקירוב לחלון ולתריס ושולט בו בצורה מדויקת.

הפתרון הפופולרי ביותר כיום בתחום מערכות ההצללה הוא הפתרון האוטומטי של מנועים חשמליים שמאפשרים נוחות שימוש, מחיר & עלות נוחה לכל תקציב של שיפוץ או התקנה של וילון תריס רפפה חדש.

 

וילון ונציאני חשמלי – הפתרון שאתם מחפשים

יתרון בולט של תריסים ונציאנים (עשויים עץ עמיד / אלומיניום ) הוא הצללה ייחודית אשר מאפשרת שליטה בכיוון כניסת האור ובעוצמתו, מה שמאפשר יצירה של משחקי אור וצל בשעות האור הטבעי, המהווים חלק בלתי נפרד מעיצוב הפנים של החלל.

הרפפות העדינות מאפשרות מספר מצבי הצללה, החל מאור מלא וגלוי וכלה בסגירה כמעט מוחלטת של הרפפות והחשכה של החלל, לרבות מספר מצבי ביניים.

בחיפוש אחר צלונים חשמליים לבתים פרטיים, משרדים או לדירות בבניינים, תריסי רפפה הם הפתרון המוביל.  תריסים ונציאנים חשמליים חיצוניים תורמים לשיפור ניכר בחיסכון עלויות האנרגיה בזכות חסימת קרני השמש החזקות בקיץ, ומתן כניסה מלאה לקרני השמש בחורף.

 

הכל תחת קורת גג אחת!

חברת אלרון שערים חשמליים מציעה שירותי תיקון מקצועיים מלווים באחריות מלאה למגוון רחב של מערכות שערים, תריסים נגללים, ודלתות אוטומטיות לסקטור הפרטי, הציבורי והעיסקי.

חברת אלרון שערים חרטה על דגלה ערכים של מקצועיות, אמינות ואיכות ועושה ימים כלילות על מנת לספק שירות איכותי, ואדיב המותאם לצרכיו של כל לקוח ולקוחה. שירותי החברה מבוצעים על ידי טכנאים בעלי הכשרה וניסיון רב בכל סוגי מערכות התריסים הונציאניים בארץ כגון:

אייס, קליל, סומפי, ועוד…

 

X נגישות
גלילה למעלה צרו קשר
צרו קשר