מפסק מפתח

לפרטים נוספים וקבלת הצעת מחיר

מפסק מפתח לתריס גלילה חשמלי

תריס גלילה חשמלי הוא בין שערי החנייה החשמליים המבוקשים במיוחד לבתים פרטיים. מדובר בפתרון מיגון ושמירה על החניה הפרטית אשר מספק פרטיות מלאה, חסכוני במקום ועמיד לאורך שנים ארוכות. מלבד זאת תריס גלילה נוח לתפעול ולשימוש ונחשב גם לפתרון דקורטיבי ואלגנטי.

תריס גלילה חשמלי מגיע עם מפסק קופסא בעל שלושה מגעים המאפשרים שלושה מצבי פעולה: פתיחה סגירה ועצירה. המפסק כולל גם חיבור להארקת חשמל לפי דרישת התקן הישראלי המחמיר לבטיחות מלאה. תריס הגלילה מורכב גם מקופסת הפעלה לתריס נגלל חשמלי המהווה חלק בלתי נפרד מן המערכת התפעולית של התריס.

פיתרון יעיל, מקצועי ובמחיר הוגן לכל לקוח

טיפול, תחזוקה ותיקון של תריס גלילה חשמלי מחייב מקצועיות, היכרות מעמיקה עם המוצר ועם המנגנון, ידע בחשמל ובאלקטרוניקה ורמה מקצועית ומיומנות גבוהה.

חברת אלרון שערים מציגה מקצועיות שאין שניה לה בתיקון כל סוגי השערים החשמליים, תוך היכרות מעמיקה ומתן שירות מקיף גם לתריסי גלילה חשמליים.

במסגרת השירות טכנאי מוסמך ומנוסה יאבחן את התקלה ויבצע תיקון מנגנון הפעלה והחלפת חלקים, תוך שימוש בחלפים מקוריים ושמירה על פעילות תקינה ושקטה של התריס.

מפתח

כלים איכותיים וטכנאים מקצועיים בשביל השקט שלך

אחת התקלות הנפוצות בתריס גלילה חשמלי הוא תקלה במפסק אשר מחייבת החלפת מפסק. במרבית המקרים בעת החלפת מפסק המפסק במבוקש הוא מפסק תריס חכם אינטרנט וויפי- מפסק חכם המקושר לרשת האינטרנט הביתית בצורה אלחוטית ומספק שליטה מיטבית.
מחיר החלפת מפסק נקבע בהתאם לסוג המפסק כאשר קיים מחיר למנעול מפסק מפתח חיצוני מברזל/ אלומיניום המתאים לחנות או לעסק, מפסק לחצן פנימי לשקע קיר בבית פרטי, מפסק חכם עם שלטים, התקנת בקר שליטה סלולרי או אינטרנטי, וסוג קופסת מפסק סומפי, ג'וייס, ניסקו ומותגים נוספים.

באלרון שערים תזכו להכוונה וייעוץ בבחירת סוג המפסק, התקנה מקצועית ואחריות, ומחיר הוגן.

X נגישות
גלילה למעלה צרו קשר
צרו קשר