מה זה קוד מתגלגל בשלט לשער חשמלי

מהו קוד מתגלגל בשלט רחוק של שער חשמלי?

 

קוד מתגלגל בשלט רחוק הוא בעצם טכנולוגיה אשר משנה את הקוד / את רצף השידור של גלי הרדיו בין המשדר (השלט) לבין המקלט אשר בדרך כלל נמצא  על לוח הפיקוד של המנוע, ומעביר פקודות הפעלה למנוע החשמלי שאחראי על הנעת השער.

בפשטות, כאשר לוחצים על כפתור השלט, השלט שולח הודעה, אם ההודעה תואמת להגדרות ההפעלה של השער/ הרכב אזי הם יתחילו לשתף פעולה על פי סוג ההודעה שהתקבלה.

כגון: פתיחת דלתות הרכב, פתיחת דלת מטען אחורית, הנעת רכב, סגירה/ פתיחת השער ופקודות נוספות.

 

איך מתבצע שכפול שלט תואם?

שכפול של שלט זול ולא איכותי עלול להביא לאובדן הקוד הקיים על ידי העתקה לא מדויקת, וליציאה מכלל שימוש לאו דווקא בו במקום, לעתים דווקא בהמשך ברגעים לא צפויים ולא מתוכננים.

על מנת להימנע מתקלות וממצבים כאלו חשוב לבצע שכפול של שלט מקורי או של שלט לומד איכותי רק בחנות מקצועית או בחברה המתמחה בשערים ובמנועים חשמליים.

כיום רוב החברות בעולם שמייצרות מנועים, אביזרים, ושלטים לשערים חשמליים, מקפידות לייצר שלט ייחודי בעל קוד משתנה אשר מסונכרן רק עם המערכות האלקטרוניות, וכרטיסי הפיקוד שלהן, מה שמביא ליצירת סוגים רבים של תדרים וקודים שונים.

בכדי לשכפל או לקודד שלט חדש לשער החשמלי, רצוי לבחור טכנאי שערים מקצועי מנוסה אשר מכיר את כל המדריכים ואת הוראות השכפול למגוון הדגמים הרחב הקיים בשוק.

 

יתרונות של שלט בעל קוד משתנה:

טכניקת קוד משתנה בשלט רחוק נפוצה מאוד בקרב שלטים של שערים חשמליים ורכבים. קוד משתנה בשלטים  מהווה פתרון  אבטחה יעיל  שנועד להקשות ולמנוע את שכפול הקוד של השלט שלך, ובכך למנוע מאנשים זרים/ משיגי גבול/ גנבים פריצה לרכב, כניסה לשטח פרטי או פלישה לחנייה סגורה.

איך פועל שלט עם קוד משתנה ?

קוד משתנה הינו בעצם סדרה/רצף שידור של קודים רנדומליים שתוכנתו במקלט ומשתנים בהתאם לאלגוריתם. מאחר והקודים משתנים בתדירות גבוהה, גם פורץ מיומן עם סורק תדרים לא יוכל להעתיק את הקודים של השלט שלך.

 

 

סוגי שלטים נפוצים של שערים אוטומטיים:

שלט רומי, שלט סמיילי -Smily, שלט BFT, שלט Nice, שלט סומפי Somfy, שלט אוניברסלי, שלט Remocon,

סוגי שערים חשמליים בעלי קוד מתגלגל:

שער נגרר, הזזה

שער כנף חשמלי,

מחסום זרוע חשמלי לבניין- קורה

תריס גלילה מפח של חנויות

תריסי גלילה אלומיניום לבית פרטי

דלת מוסך – פנלים

שער חשמלי מתרומם

 

X נגישות
גלילה למעלה צרו קשר
צרו קשר