פרדס חנה – כרכור

לפרטים נוספים וקבלת הצעת מחיר

שירותי תיקון שערים חשמליים באזור פרדס חנה-כרכור

שערים חשמליים לחנייה ולכניסה למבנים הם בבחינת מוצר חובה, אשר מותקן לרוב כבר בשלב הבינוי על ידי הקבלן, כחלק מסטנדרט השירות הבסיסי. במבנים ישנים יותר הכוללים חניה פרטית ובהם לא מותקן שער חשמלי, רבים המקרים בהם הדיירים מתאגדים ולוקחים על עצמם התקנת שער חשמלי לבניין, במטרה להגן על החניות הפרטיות ולמנוע כניסה של רכבים זרים לשטח הפרטי.

התקנת שער חשמלי בפרדס חנה כרכור מאפיינת הן בתים פרטיים, המבקשים לשלב בין שער לחנייה לאמצעי חציצה ופרטיות מפני הרחוב, והן בניינים משותפים. בנוסף לאלה התקנת שער חשמלי לחנייה בולטת גם בחניונים ציבוריים, קניונים ושטחים מסחריים, הן לצרכי שליטה בחניה והן לצרכי אבטחה.

כל התקנה של שער חשמלי  לחניה כוללת תעודת אחריות יצרן ומתקין על החלקים האלקטרוניים של השער, על המנוע החשמלי וניתנת לטווח זמן של בין שנה אחת לשנתיים.

 

מנוע חשמלי מומלץ לשער חניה

תקלה במנוע- המנוע החשמלי הוא הכוח המניע והשולט בפעולת השער. כבר בבחירה של דגם השער כדאי להתעניין ולשאול איזה מנוע מותקן ע ם השער שנרכש, ולא להתפשר על מנועים זולים מיצרנים לא מוכרים. המנועים המובילים בתחום השערים החשמליים מגיעים לרוב מאיטליה, גרמניה ומארה"ב, כאשר המותגים בעלי המוניטין הבולט בתחום הם:

מנועים איטלקיים:

BFT, NICE, PROTECO, FAAC, GENIUS, KING, TELCOMA, APRIMATIC

מנועים אמריקאים:

LIFTMASTER, GENIE, POWER LIFT, LINEAR

מנועים גרמנים:

MARANTEC, GFA

חשוב להתאים את השער למנוע החשמלי, על פי סוג השער, משקלו, מנגנון הפתיחה והעומס המוטל עליו.

 

תיקון תקלות המאפיינות שערים חשמליים

 

תקלה ברכיבים האלקטרוניים- את פעילות השער החשמלי מלווים רכיבים אלקטרוניים רבים המסייעים לתפקוד תקין של פעילות השער ולבטיחות. תקלה ברכיב אלקטרוני יכולה להביא למנגנון להפסקת פעולתו כליל, או לפעולה שאינה הרמונית, רעשים, שליטה מוגבלת ועוד. זיהוי מהיר של התקלה והחלפת הרכיב האלקטרוני הם בבחינת תיקון פשוט במחיר נמוך. יש לוודא כי התיקון ניתן באחריות וכי הרכיב האלקטרוני הנדרש להחלפה מוחלף ברכיב מקורי.

צירים- השער החשמלי נע על גבי ציר/ מסילה באמצעות דחיקת כוח המנוע וחיכוך בין השניים. תקיעה של השער ומגבלה בתנועה עשויה לנבוע מבעיה בצירים, החל מעצם זר שנתקע על גבי הציר וכלה באבק שחדר לבית המיסב של הגלגלים המצריך שימון.

מערכת הפיקוד- מערכת הפיקוד של השער היא מערכת חשמלית המאפשרת לשער לקרוא את פקודות המנוע ולתקשר עם גורמי הפעלה חיצוניים דוגמת שלט רחוק, אפליקציה וכדומה. תקלה בכרטיס הפיקוד של המנוע החשמלי לא תאפשר את קריאת ותרגום הפקודות ותשבית את פעילות השער.

תקלות בלוח הפיקוד של השער החשמלי יכולות לבוא לידי ביטוי בקצרים חשמליים קלים הניתנים לתיקון מידי בעלות נמוכה ועד לכשל כולל המצריך את החלפת הלוח האלקטרוני. חשוב לדעת כי קיימים לוחות פיקוד בשליטה חד פאזית או תלת פאזית, נתון המשפיע על עלות התיקון ו/או ההחלפה.

שערים חשמליים משלבים פעולה מכנית לצד פעולה חשמלית ושליטת מנוע חיצוני, ומצריכים היכרות מעמיקה עם השער, מנגנוני התפעול והמנוע לצורך איתור התקלה והטיפול בה.

מומלץ לפנות לטכנאי שערים חשמליים מוסמך בכל תקלה, שכן ניסיון עצמאי לתיקון שער חשמלי עשוי לגרום לנזק יקר נוסף ואף להביא לסכנה בטיחותית.

 

שירותי תיקון שערים חשמליים בפרדס חנה – כרכור

חברת אלרון שערים פועלת בפריסה ארצית מלאה ומספקת שירותי יעוץ והכוונה, מכירה והתקנה של כל סוגי השערים החשמליים ושירותי תיקונים מקצועיים. אלרון שערים מספקת תעודת אחריות מלאה ללקוחות אשר רכשו באמצעותה את השער החשמלי ועומדת גם לרשות לקוחות רבים שרכשו את השערים החשמליים שברשותם אצל חברות שערים אוטמטיים אחרות, באמצעות שירותי תחזוקה ותיקונים מקצועיים, בהוגנות ובאחריות.

 

X נגישות
גלילה למעלה צרו קשר
צרו קשר