תל אביב – יפו

לפרטים נוספים וקבלת הצעת מחיר

שירותי תיקון לשערים חשמליים בתל אביב – יפו 

נכון שאי אפשר אפילו לדמיין את התסכול שבשער חשמלי מקולקל? החיים בעיר ללא הפסקה – בתל אביב – יפו דורשים פתרון מהיר ויעיל לבעיה שיכולה לפגוע בכל שגרת היום שלך, כמו להיתקע מול שער חניה שלא נפתח ולאחר לעבודה, להשאיר את הרכב בלילה מול שער חניה שלא נסגר ולחשוש מגניבת הרכב או מכניסת זרים לשטח הבית, והכי חמור- להגיע לעבודה ולראות שתפסו לך את מקום החניה כי השער הראשי תקול ואז להסתובב לחפש חניה ולבזבז זמן יקר.

התוצאות שאתה מחפש בתל אביב & באזור מרכז הארץ!

אם התקלקל השער החשמלי שברשותך או אם יש צורך בתיקון מנוע לשער חניה, כל שעליך לעשות הוא להרים טלפון לאלרון שערים חשמליים, ואנחנו נדאג לספק פתרון מתוך התחייבות למענה זריז, למתן שירות מקצועי שכולל אחרויות מליאה עבור התיקון וגם עבור החלקים.

מדוע לבחור באלרון שערים חשמליים?

  • שביעות הרצון של הלקוח
    בין אם טכנאי מטעמנו יגיע ללקוח עבור תיקון שער חניה או בתור מתקין שערים חשמליים לבית פרטי, לחנות, או לבניין בתל אביב, אנחנו יודעים ובטוחים שצוות הטכנאים שלנו בשטח ניחן בתודעת שירות גבוהה, אמינה, ויעשה הכל כדי לענות על כל צרכיך ושאלותיך עד לשביעות רצון מלאה.
  • אמינות
    אנחנו יודעים כמה קשה למצוא היום בעל מקצוע אמין ומקצועי לא רק עבור תיקון שערים חשמליים, אלא בכל תחום שבו יש צורך במומחה שהלקוח נדרש לסמוך על כישוריו לפתרון התקלה.
  • מוניטין
    אחד הדברים הראשונים שעומדים לנגד עינינו באלרון הוא הניסיון הרב והמוניטין שרכשנו לעצמנו בקרב לקוחות שחוזרים וממליצים עלינו בפה מלא. להמלצות ניתן לקרוא חוות דעת שכתבו עלינו באינטרנט – בפייסבוק, ובדף העסק שלנו בגוגל.
  • מוצרים איכותיים ואחריות מליאהשירות התיקונים שלנו נושא תו תקן ישראלי ואנחנו מתחייבים לעמוד בתקנים המחמירים ביותר ולספק ללקוחותינו אחריות מלאה וארוכה על שירותי תיקונים, החלפת חלקים, והתקנת מנועים חשמליים חדשים.
    בנוסף המנועים שאנחנו מספקים הם מטובי יצרני המנועים החשמליים בעולם, מתוצרת איטליה גרמניה וארצות הברית.
  • מגוון גדול של כל סוגי השערים החשמליים
    אנחנו מתמחים בדלתות אוטומטיות ובשערים חשמליים מסוגים שונים כמו: שער כנפיים, שער הזזה (נגרר), תריס גלילה חשמלי לחנויות ובתי עסק, שער מתרומם, דלתות אוטומטיות – מסתובבות, דלת מוסך – פנלים לבית פרטי, למפעלים ומחסנים,  מחסום זרוע חשמלי לבנייני מגורים, משרדים וחניונים, שער קרוסלה חשמלי ועוד.
  • סטנדרטים גבוהים!
    התקנות של שערים ומנועים אוטומטיים מתבצעות בצמוד לסטנדרטים הגבוהים ביותר בענף, ולפי דרישות התקן הישראלי.  אנו ממליצים ומתאימים לכל לקוח, בין אם הוא לקוח פרטי, מסחרי או מוסדי, רק את המוצר האידיאלי ביותר לצרכיו ולדרישותיו.
  • שירותי חירום וזמינות 24 שעות

 

אלרון שערים מאמינה ששירות איכותי הוא ערך עליון והוא הבסיס להצלחה של כל חברה ואירגון, לכן אנו שואפים לספק ללקוחותיה חווית שירות מקצועית, אדיבה, ונעימה. בנוסף אנו מציעים שירותי חירום לתיקון של שערים חשמליים תקועים באזור תל יפו ובמרכז הארץ, וזמינים כמעט 24 שעות ביממה עבור הערים הנ"ל:

פתח תקווה, רמת גן, גבעתיים, יהוד, קרית אונו, סביון, ראשון לציון, חולון, בת ים, הרצליה, בני ברק, רמת השרון, רעננה, הוד השרון, שוהם, אזור ובעוד יישובים וקיבוצים ששוכנים בגוש דן

 

טכנולוגיה מתקדמת ופתרונות איכותיים

כבר מעל ל-10 שנים שחברת אלרון שערים מציעה מגוון פתרונות איכותיים לאוטומציה ביתית ומסחרית,

אנו מקפידים ללמוד ולהתעדכן בכל השדרוגים הטכנולוגיים העולמיים בענף. צוות הטכנאים שלנו עובר הכשרה ארוכה לפני יציאתו לשטח, ואנו מעסיקים רק את הטכנאים המקצועיים והאדיבים ביותר. איכות החלקים, האביזרים, והמנועים שלנו הם מהדרגה הראשונה, מה שיאפשר לך ידיעה שרכשת שירות מאחת מחברות השערים הטובות ביותר בענף – וקיבלת אחריות בכתב על העבודה שבוצעה עבורך.

לפרטים נוספים אודות החברה ניתן ללחוץ כאן

רשימת השכונות של אזור השירות שלנו בתל אביב יפו:

נווה עופר, גני צהלה, תל חיים, עזרא, פרדס דכה, קרית שלום, נווה אליעזר, רמת אביב החדשה, צהלון, צהלה, מנשייה, גבית הרצל, ביצרון, שכונת התקווה, יפו ד', גבעת עמל ב', המושבה האמריקאית ביפו, נווה כפיר, שכונת הרכבת, תוכנית ל', מגדלי נאמן, אזורי חן, שייח' מוניס, תל נורדאו, שכונת רמת השרון, נווה בארבור, ישגב, מונטיפיורי, מעוז אביב, נווה דן, בבלי, קרית עתידים, נווה שאנן, נופי ים, רמת אביב ג', נווה אביבים, המשתלה, גבעת עלייה, כרם ישראל, הדר יוסף, נחלת יצחק, שיכון צמרת, הארגזים, הצפון הישן, הצפון החדש, תל ברוך, כפר שלם, כרם התימנים, הקריה, אפקה, יד אליהו, נווה שרת, יפו העתיקה, עג'מי, פלורנטין, שרונה, רמת החייל,שכונת לבנה, נווה צדק ועוד.

טכנאי תיקון שערים חשמליים שלנו בתל אביב זמינים לנוחיותכם גם בשעות הערב ומסוגלים לספק מענה ופיתרון מהיר לכל סוגי התקלות במערכות השערים האוטומטיים שלך תוך כשעתיים מרגע פתיחת קריאת שירות במרכז תל אביב, בצפון תל אביב ובדרום תל אביב

אלרון שערים
דירוג ממוצע:  
 2 ביקורות
עינת שלו

השירות היה מהיר ביותר, אדיב, אמין ומקצועי, באופן חריג, לצערי ,לאחרים שפגשתי בתחום.
לבעיה שהיתה לי בשער, קיבלתי הצעות באלפי ש"ח מאנשי מקצוע אחרים, שכללה החלפת רכיבים, שהתבררו ע"י אלרון כתקינים לחלוטין!!! כל הבעיות
.נפתרו ע"י אלרון ביושרה, בחשיבה ובחיוך

ישראל ישראלי

מענה מיידי , שירות מהיר , אדיב ומלא בחיוכים והומור. השקיע מאמץ רב , באופן נדיר , לתקן את הרכיב התקול ולמנוע הוצאה מיותרת.
שירות מקצועי , כולל הסברים מקיפים על התקלה ואיך להימנע ממנה בעתיד. ממליצה בחום !!

X נגישות
גלילה למעלה צרו קשר
צרו קשר